menu صفحه اصلی درباره ما تعمیر مبل رویه کوبی مبل نمونه کارها مقالات تماس با ما

تعمیرات مبل باهنر

خدمات تعمیر مبل و رویه کوبی باهنر

تعمیر مبل باهنر , تعمیر مبل راحتی , تعمیر مبل استیل , رویه کوبی مبل , تعمیرات مبل خارجی , بهترین رویه کوبی باهنر , کارگاه تعمیر مبلمان در محدوده باهنر , رنگ کاری مبلمان , ورق طلا مبل , پتینه مبلمان , تعویض پارچه مبل , تعمیر شکستگی مبل , تعویض فوم و اسفنج مبلمان , تعمیرات مبل , نجاری مبل , حمل رایگان مبل باهنر , ورق کاری مبل , پارچه مبل ترک , پارچه مبل ایرانی , تعمیر مبل عتیقه , تعمیر مبلمان در منزل از جمله خدمات کارگاه تعمیرات مبل باهنر است.

استعلام قیمت و مشاوره رایگان : 77055601

خدمات تعمیر مبل

خدمات تعمیر مبل باهنر ، مبلمان امروزه یکی از نیاز های اساسی هر خانه ای است. شما تعداد خانه های کمی را می توانید بیابید که در ان از مبلمان استفاده نشده باشد. مبلمان علاوه بر جلوه خاص و زیبایی که به دکوراسیون خانه شما می دهد ، به سلامتی شما نیز کمک می کند. برای ارائه بهترین کیفیت ، خدمات ویژه ای در نظر گرفته ایم که مهمترین خدمات تعمیر مبل عبارتند از:

  1. تعمیر انواع مبلمان راحتی ایرانی و خارجی
  2. تعمیر مبلمان استیل
  3. تعمیر مبل های کلاسیک
  4. تعمیرات مبل سلطنتی
  5. تقویت کلاف و تعمیر شکستگی کلاف مبل
  6. فروش انواع پارچه مبل ایرانی , ترک و خارجی
  7. تعویض فوم و اسفنج مبلمان
  8. رنگ کاری حرفه‌ای مبلمان
  9. ورق کاری , ورق طلا و ورق نقره مبلمان

خدمات تعمیر مبل

رویه کوبی مبل

رویه کوبی مبل باهنر ، تعمیر مبل مجموعه اقداماتی است که طی انجام ان ها، مبل های آسیب دیده بررسی شده و تمام ایرادات و خرابی های آن ها را ترمیم می کنند.

رویه کوبی مبل

خدمات تعمیر مبل انواع مختلفی دارد که با توجه به میزان آسیب های وارد شده، نوع مبل و طراحی آن، مواد استفاده شده در آن، جنس مبل، جنس پایه ها و... تعیین شده و پیاده سازی می شود. بعضی از خدمات در همان منزل مشتری هم قابل اجرا است، اما برای اسیب های جدی تر باید مبل را به کارگاه انتقال داد.

عوامل موثر بر قیمت تعمیر مبل

عوامل موثر بر قیمت تعمیر مبل ، مهمترین مواردی که در قیمت مبلمان تاثیر میگذارند قیمت پارچه و اجرت تعمیرکار است. البته به این نکته توجه داشته باشید که هر چقدر کیفیت کار نهایی بالاتر باشید هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد.

هزینه تعمیر مبل به عوامل مختلفی بستگی دارد و برای هر کسی می تواند متنوع باشد. برخی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار روی قیمت تعمیر مبل عبارتند از:

تعمیر مبل راحتی

تعمیر مبل راحتی باهنر ، برخی از خدماتی که شرکت های تعمیر مبل ارائه می دهند شامل رویه کوبی، رفع شکستگی پایه ها و دسته مبل، تعمیر کلاف مبل، رنگ کردن مبل، عوض کردن اسفنج مبل، عوض کردن فنر های مبل، عوض کردن رویه مبل های چرمی، و... می باشد.

پرسنل شرکت های تعمیر مبل عموما افرادی آموزش دیده و مجرب هستند که می توانند به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن، مشکل شما را حل کنند.

تعمیر مبل راحتی و استیل

تعمیر مبل استیل

یکی دیگر از خدمات مهم کارگاه تعمیرات مبل باهنر , تعمیر مبل استیل و سلطنتی است. خدمات تعمیر مبل می تواند شامل تعمیر رویه مبل، تعمیر زیره مبل، تعمیر پایه های شکسته، تعمیر پارچه ها و یا عوض کردن ان ها، رنگ زدن مبل و... باشد. تعمیر مبل یک راه حل بسیار ساده و کم هزینه برای شماست که به کمک ان می توانید مبل هایتان را مطابق سلیقه خود تغییر داده و دکوراسیونی تازه تر داشته باشید.

تعمیر مبل خارجی

تعمیر مبل خارجی در محدوده باهنر , با توجه به اینکه مبلمان خارجی از مکانیزم های پیشرفته تری نسبت به مبل های ایرانی استفاده میکنند برای تعمیرات لازم است که تخصص لازم را داشت. از دیگر مزیت های تعمیر مبل برای تغییر دکور منزل است.

بسیاری از افراد دوست دارند هر چند وقت یکبار دکور منزل را عوض کنند، ولی ممکن است به دلیل بالا بودن هزینه های خرید وسایل جدید منصرف شوند. با تعمیر مبل می توان به راحتی و با هزینه ای بسیار کمتر تغییری بزرگ در دکور منزل ایجاد کرد. در مواردی هم با تعویض وسایلی مانند پرده و فرش نیاز است تا رنگ مبل ها با آن ها ست بشود، برای این امر می توان با تغییر پارچه مبل هایتان این کار را به راحتی انجام دهید.

تعمیر مبل در منزل

تعمیر مبل در منزل

تعمیر در منزل در محدوده باهنر , در صورتی که آسیب های وارد شده به مبل جزیی باشد، تعمیر آن ها در منزل هم امکان پذیر است. در واقع شما می توانید یک تعمیرکار ماهر پیدا کرده و بدون نیاز به مراجعه حضوری به کارگاه، مبل خود را تعمیر کنید.

این تعمیرات می تواند شامل آسیب های جزیی بدنه و کارهای مربوط به نجاری، لکه گیری و رنگ کاری، تعویض فوم نشیمن و پشتی، تعویض پارچه و رویه کوبی و... باشد. البته برخی مواقع هم آسیب های وارد شده به مبل به قدری شدید است که حتما باید تعمیر آن در کارگاه انجام شود.

با مجوز اتحادیه مبلسازان

همانطور که در صورت خرابی سایر لوازم منزل به شرکت های تعمیرکار مراجعه می کنید، برای تعمیر مبل هم شرکت های خاصی وجود دارد. شما می توانید با مراجعه به یکی از شرکت های تعمیر مبل، مانند مجموعه مبل باهنر مشکل مبل های خود را رفع کرده و از خدمات آن ها استفاده نمایید. یک کارگاه معتبر تعمیر مبلمان دارای جواز رسمی اتحادیه مبلسازان است.

با جواز رسمی اتحادیه مبلسازان

ایاب و ذهاب و حمل رایگان مبلمان

حمل رایگان مبلمان باهنر ، تعمیرات مبل باید توسط یک فرد ماهر و متخصص انجام شود. در صورتی که تعمیر مبل های خود را به یک متخصص کاربلد بسپارید، از بهترین مواد و بهترین روش ها استفاده کرده و مبل های شما را با ظاهری زیبا و کیفیتی بالا به شما تحویل می دهد. سرویس حمل رایگان مبلمان یکی از خدمات ویژه این مجموعه است که به صورت تخصصی به مشتریان خود ارائه میکند.

بهتر است ابتدا چندین تعمیرکار خوب را زیر نظر گرفته، و با استعلام قیمت ها، پرسیدن نظرات مشتریان قبلی و دیدن نمونه کارهایشان، ان ها را با هم مقایسه کرده تا بهترین تعمیرکار را پیدا کنید.

 

استعلام قیمت : 09123507539