menu صفحه اصلی درباره ما تعمیر مبل رویه کوبی مبل نمونه کارها مقالات تماس با ما

تعمیر مبل الهیه

تعمیرات مبلمان , رویه کویی

اگر به منطقه الهیه نزدیک هستید و مبلمان شما دچار خرابی شده است، می توانید از کادر ماهر تعمیر مبل الهیه بهره بگیرید. مبلمان ها جز لوازم اساسی و مهم منزل به شمار می روند که علاوه بر راحتی، در زیبایی دکوراسیون منزل نیز تاثیر بسیاری دارند. مجموعه تعمیرات مبل الهیه با 20 سال سابقه فعالیت و همچنین دارا بودن جواز رسمی اتحادیه یکی از معتبرترین و بهترین کارگاه‌های مبل در این محدوده است.

استعلام قیمت و مشاوره رایگان : 77055601

به علاوه، مبلمان ها در دسته وسایل گران قیمت قرار می گیرند که مانند سایر وسایل خانه پس مدتی که از آن ها استفاده می شود، به دلایل مختلف ممکن است دچار آسیب دیدگی شوند. این قیمت بالا باعث می شود که جایگزینی آن ها در صورت خرابی به صرفه نباشد. در این صورت تعمیرات مبلمان یک راه حل منطقی و عالی است.

تعمیرات مبل الهیه

گاهی میزان آسیب ها به گونه ای است که نمی توان آن را نادیده گرفت و نیاز به تعمیر فوری دارند. در چنین مواقع باید به نزدیکترین تعمیرکار مبل مراجعه کنیم. پس اگر در محله الهیه یا نزدیک آن زندگی می کند می توانید برای تعمیر هرچه بهتر و سریعتر مبلمان خود به تعمیر مبل الهیه مراجعه کنید. تعمیر مبل راحتی , تعمیر مبل استیل , تعمیر مبل خارجی و ایرانی با رویه کوبی مبل از جمله خدمات مجموعه مبل الهیه به همشهریان عزیز در این محدوده است.

تعمیرات مبل الهیه

کارگاه‌های تعمیر مبل در محدوده الهیه

تعمیرات مبل محدوده الهیه تحت پوشش تعدادی از شعب مبل کوثر است. در این بخش با این منطقه و کارگاه های تعمیر مبل این محدوده آشنا میشویم. الهیه یکی از محله هایی است که در منطقه یک شهرداری تهران واقع شده است و جز شمال شهر تهران و منطقه مرفه نشین محسوب می شود. زمین های منطقه الهیه در گذشته متعلق به محترم الدوله همسر امین الدوله صدر اعظم قاجار بوده است و نام قدیمی آن خورآذین بوده است. از جمله کارگاه هایی که این منطقه را تحت پوشش خود دارند میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

الهیه در ابتدا یک ده مستقل نبود بلکه بخشی از زرگنده محسوب می شد. اکنون محله الهیه از شمال به تجریش و از جنوب به پل صدر می رسد. همچنین از غرب به خیابان ولیعصر و از شرق به خیابان شریعتی می رسد. اکنون که کمی با این محله آشنا شدیم به سراغ معرفی تعمیر مبل الهیه می رویم.

نکات مهم تعمیر مبل

بسیار مهم است که ما وقتی مبلمان خود را برای تعمیر می بریم، آن چه که در نتیجه تحویل می گیریم یک کار باکیفیت باشد. در واقع ما وقتی به جای خرید مبلمان جدید تصمیم به تعمیر آن می گیریم، قصد داریم تا در هزینه خود صرفه جویی کنیم.

اما اگر مبلمان به درستی تعمیر نشود در واقع از نظر مالی متحمل ضرر می شویم. حتی در شرایطی ممکن است که مبلمان جدید ما که به تازگی خریده ایم دچار مشکلاتی باشند و نشستن روی آن ها باعث بروز کمر درد و... شوند. در این شرایط تعمیر کار ماهر می تواند مبلمانی حتی با کیفیت تر از قبل به ما تحویل دهد. مهمترین ویژگی های این کارگاه میتوان آیتم های زیر اشاره کرد:

  1. مشاوره رایگان
  2. ایاب و ذهاب و حمل مبل رایگاه
  3. خدمات حرفه ای رویه کوبی مبل
  4. تعمیر مبل راحتی
  5. تعمیرات تخصصی مبل استیل
  6. تعمیر انواع مبل های خارجی و ایرانی

از جهات مختلفی می توان بررسی کرد که آیا یک مبل به خوبی تعمیر شده است یا خیر. در ادامه نکاتی را که در هنگام تعمیر مبل در الهیه و هر جای دیگری باید در نظر داشته باشید با یکدیگر بررسی می کنیم.

تعمیر مبل استیل و کلاسیک الهیه

تعمیر مبل استیل و کلاسیک الهیه

تعمیر مبل استیل و کلاسیک الهیه ، مبلمان ها را از جهات مختلف می توان به چند دسته تقسیم کرد. اما آنچه که در تعمیر بیشتر در نظر گرفته می شود جنس مواد به کار رفته در آن است. برای تعمیر مبلمان مهم است که به جنس آن دقت شود و در مواردی مانند رویه کوبی یا تعمیر چارچوب مبلمان از جنس خوب و با کیفیتی استفاده شود. در تعمیر مبل الهیه انواع مبلمان های استیل و راحتی تعمیر می شود و برای کیفیت بهتر کار از پارچه ها و اسفنج های با کیفیت استفاده می شود.

ما در طول روز ساعات زیادی را روی مبلمان های راحتی سپری می کنیم و همان طور که از نام آن مشخص است، برای زمان استراحت استفاده می شود. به همین دلیل باید این مبل ها با کیفیتی مناسب و استاندارد ساخته شده باشند که ما را دچار مشکلات کمر درد و... نکند. در امر تعمیر مبل نیز باید به این  نکات توجه شود و نباید تغییر نامناسبی در آن ایجاد شود.

در مبلمان استیل نیز ظرافت و زیبایی کار اهمیت ویژه ای دارد و لازم است که پس از تعمیر زیبایی آن حفظ شود. در تعمیر مبل الهیه استفاده از متریال مرغوب و با کیفیت در تعمیر مبلمان استیل نیز نقش بسزایی دارد و پارچه و اسفنج هایی که برای آن استفاده می شود باید جنس مناسب و با کیفیتی داشته باشند.

رویه کوبی مبل الهیه

رویه کوبی مبل الهیه

برای رویه کوبی مبل، بعد از این که جنس آن باید با کیفیت باشد، شخص رویه کوب نیز باید مهارت کافی را داشته باشد و بتواند با ظرافت و زیبایی این کار را انجام دهد. این که پس از چه مدت زمانی مبلمان به تعمیر نیاز دارند بستگی مستقیمی به ساخت و جنس به کار رفته در آن ها دارد.

گاهی برخی مبلمان ها پس از مدت کوتاهی از زمان خرید ان ها در قسمت نشیمن دچار تو رفتگی و آسیب می شوند که به دلیل استفاده از از فوم یا اسفنج نامرغوب است. در چنین شرایطی تعمیر مبل الهیه می تواند با استفاده از مواد مرغوب مشکل مبلمان را با رویه کوبی درست و اصولی حل کند.

البته اگر پارچه به کار رفته در مبلمان نیز جنس خوبی نداشته باشد و دچار پوسیدیگ و پارگی شده باشد، می توان ان را نیز با بهترین پارچه های مناسب برای مبلمان تعویض کرد.

تعمیر مبل در منزل

یکی از بهترین مزیت هایی که هر مرکز تعمیر مبل می تواند داشته باشد تعمیر مبل در منزل است. مبلمان ها جز وسایل سنگین هستند و حمل و جابه جایی ان ها نیازمند استخدام کارگر و پرداخت هزینه باربری است. البته با توجه به قیمت بالای مبلمان ها پرداخت این هزینه به صرفه است و گاهی نیز چاره ای جز ان نداریم.

اما در مواقعی که مبلمان نیاز به تعمیر جزئی دارد، بهتر است به نحوی در این هزینه صرفه جویی کنیم. یکی از خدماتی که تعمیر مبل الهیه به مشتریان خود ارائه می دهد، تعمیر مبل در منزل و محلی است که مبلمان شما در آن قرار دارد.

قیمت تعمیر مبل الهیه

بیشتر مراکز معتبر تعمیر مبل، امکان تعمیر مبل در محل را دارند و به این وسیله ساکنین محترم الهیه می توانند به راحتی و بدون نیاز به جا به جایی سخت مبلمان خود آن را در خانه یا محل کار تعمیر کنند. به این صورت که تعمیر کار ماهر با وسایل مورد نیاز خود به محل تعمیر آمده و مبلمان را تعمیر می کند.

استعلام قیمت : 09123507539